ČLANKI

Marketinška sporočila in Finančni arhetipi

Ni ga verjetno junaka, ki ne bi kdaj “nasedel” reklami in kupil produkt ali storitev, ki je bila vse prej kot to, kar je v tej reklami bilo obljubljeno.Tudi sama sem že in sigurno še bom. Včasih so to bili produkti, danes mi še vedno kdaj uspe kupiti spletno storitev,...

read more

Zakaj osem finančnih arhetipov?

V moderni družbi obstaja svojevrstna definicija uspeha. In če ti ne uspe tako kot družba to »pričakuje« potem se lahko hitro počutimo neuspešne. Dejstvo pa je, da ne glede na to kdo in kaj smo, je naše finančno življenje unikatno. Nastalo je na podlagi naših...

read more

Možgani in denar

Vsak od nas ima nek notranji zagon, da naredi stvari, ki so mu smiselne in v njih uživa. No vsaj želimo si uživati,  pogosto pa nas realnost vsakdana pelje po drugačni poti. Ljudje smo lahko bolj čustvene ali logične narave. Kot vemo, imajo  naši možgani levo in desno...

read more

Zgodbe o (ne)uspehu

Branje neverjetnih zgodb o podjetniškem uspehu, o čudoviti svobodi, ki jo lahko kot podjetniki doživimo, o velikih prihodkih, ki jih dosegamo, lahko ima na nas dvojni učinek. Lahko nas motivira, saj si tudi mi želimo podjetniške in osebne svobode, ali pa nas razjezi,...

read more

Kontakt